24 Mart 2012 Cumartesi

Kızlarında sünnet anıları olur ;)



Ortaokul zamanlarımdı. Okulların tatil zamanıydı ve bir tatilde başıma gelebilecek en kötü organizasyon olacaktı. Kardeşlerimin sünneti…

Sünnetten sana ne demeyin. Evde sabahtan akşama kadar bitmek bilmeyen bir etek krizi yaşanıyordu. Annem etek giymem gerektiğini hanım hanımcık olmam gerektiğini ve oynamamı istiyordu. Gözlerim fal taşı gibi açılmış, bu işten sıyrılma taktiklerini düşünüyordum. Ya kızız diye illa etek mi giymem gerekiyordu zaten bacaklarımda çirkindi, bide bu yetmezmiş gibi mahalleye ve bütün tanıdıklara bakın ne kadar çirkin bacaklarım var diye reklam mı yapmamız gerekiyordu. Ama bu durumu annem anlamıyordu...

Kaçmayı düşündüm ama  paramda yoktu. Annemin insafına kalmıştı bu etek olayı.

Güzel memleketimin kına kokan, küçük beyinli insanların dükkanlarını sıra sıra açtığı, kendi edasında ben de bir Metrocity olabilirim tavrıyla, olmayan endamıyla dimdik karşımda Hasan Baba Çarşısı… Annem ve ben deli gibi alışveriş yapmak için ipimizin bırakılmasını bekliyoruz :) Zemin kattan başladık 5 katıda süperman hızıyla turladık ve gördüğüm en çirkin eteği beğendi, böyle olacağını biliyordum. Olmayan karizmam daha da aşağılara inecekti. Kahverengi asimetrik kesim bir etek, beyaz üzerine kahverengi puantiyeli bir gömlek yakaları da asimetrik kesim (tam benim tarzım) . Ağlar gibi bakışlarla bakmıştım anneme ama faydasızdı. Annemin beni tamamen bir ev kızı yapmak istediğine o gün emin oldum. Ama sinsi bakışlarımla eteği ve gömleği o gece imha etme planları kurdum.


 Ama annemin de bazen zeki ataklar yapabileceğini atlamışım. 
Bütün gece eteği aradım bulamadım. 
Üstüne yetmezmiş gibi ev tıka basa insan dolu akrabalar felem ertesi gün sünnet var. Evde hu hu hu diye hatim indiren nineler. 
Zavallı kardeşlerim süt dökmüş kedi gibi böm böm oturuyorlardı. 
Uykum gelmişti. Evde uyuyacak bir köşede kalmamıştı. Balık istifi gibi yan yana yatan seç beğen al edasıyla akrabalar… 
Bende bir yer kestirdim gözüme yattım ama uyuyamamıştım. 
Horultular, konuşmalar, dualar…




Sünnet olayına pek girmek istemiyorum aslında ama acı bir yaradır benim için. Çırpı gibi bacaklarımla mahallemizin bütün yağız delikanlılarına rezilliğimi tescillediğim gündür. Üstüne bir de oynadım şıkıdım şıkıdım. Eee annemi tanısaydınız göbek bile atardınız korkudan. Ama sünnetin bittiği gece apartman boşluğuna salladım erotik eteğimi :)

Ve unutmaya çalıştım hep o eteği... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder