17 Nisan 2012 Salı

ne desem faydasız

tükendim..

bugün itibariyle tükendimayaklarım bacaklarm tutmaz oldukalbim nefes alamadı, hiç yere sebepsiz zamana yenildimkafama saksı düşmüş gibi oldum bugünne yapıyorum ben ya?amacım ne?4 aydır aynı odada oturup duruyorum ben tek başıma yükselen alçalan kafamla benişkence bitmiyor acılar tükenmiyorbende insan değilmiyim ey yukarda ki?bilge kadın kıçın tavan yaptı mı?öğrendin bildin herşeyi mutlumusun?hala kendime inat ağlamamı durdurmaya çalışıyorumsığamıyorum buralara, herşey üstüme üstüme geliyorkendime sığamıyorum ki benreset zamanı yaklaştı biliyorumalice harikalar diyarı hiç olmayacak benim için,lanetlediğin için beni şükretmemi mi bekliyorsun?al bu içimdekileri al istemiyorum çirkin gerizekalı bir kadın koy içime ben böyle yaşamak istemiyorum yaaile sağlık aşk arkadaşlık para ne varsa bok gibi a.q.bir tanede bir şey düzgün gitmezmi ya?gitmez ilkay katlanır nasılsa...artık katlanmıyorumkafada tutmuyorumgeleni kabulleneceğimannem ne diyor onlar ne diyorsa yapacağımevlen okeyçocuk okeysırıtacağım onları görünce çok mutluyum ben anne diyeceğim mutlulukdan tarlalarda zıplayarak çicek toplamaya başladım diyeceğim..gömeceğim kendimi bu geceden sonra böyle yaşayamıyorum zira artıkyapamıyorum yania.q. şehrindebu içimdekilerle yaşayamıyorumyabancı herşey banasevemiyorum alışamıyorumçok zorladım kendimyapamıyorum2 su damlası kadar yaşadığım mutlu olduğum zamanlarmış sadecemutluluklarımne yapayımyapasım yok püf diye yok olsambeynimi flm yıkasınlarbir asansörde sıkıştım çok fena sıkıştım o asansörde küçücük o asansöripleri kopmuş hızla aşağıya iniyor çarpacakasansör aşağı iniyor büyük kara sular asansörün içinde yukarı yükseliyorboynuma geldi o yağlı kara su artıkzar zor tutunuyordumbu gece bırakıyorum artık tutunmayı..bırakıyorum kendimiburaya kadarmış..son kez kendim için ağlayıp içiyorum sigaramıhayattan nefret ediyorum kendimden debenim çarem yok işte kocaman kara sularım varsokakta çıplak kaldığımda beni saklayabilecek bi şi yokkocaman yalnızlığım vardayanamıyorum böyle hissetmeye çok canım yanıyor ne yapsam geçmiyoburaya ait değilim benbaşka yerede ait değilimnereye aitim ben a.q.29 yaşına geldim yerimi bulamadımbu gece o asansör çarpacak artık bakalım ne oluyor çarpınca..

3 yorum:

  1. dur artık ilkay dur yada bosver harekete devam et nasilsa bu manyak arıza durumlar .. burada seninle ... ve sen kimsenin bilmedigi... o garip ama senin olan ... sarayda ...lanet bir bunalim icinde olmak ... mutlu ediyorsa kal ... ama kendine bir secenek olusturmakda var... yolun sonunda ... çarpan bir asansor.. bir durum... yuregin .. hapis kalmıs... yanlizlık boguyor... anlamıyorlar anlamayacaklar.. bunu sende biliyorsun ... cunku sn .FARKLısın... simdi en sevdigin bunalim haline gir ve bunu basarabirlirsen .. haber verme cunku bu senin problemin hoscakal...

    YanıtlaSil